Konsten att vakna på fel sida

Idag är jag allmänt råförbannad på allt. Räckte att bussen stannade framför mig innan i stan och jag gick lös på Karins ratt. Dagen började med att Morsan ringde vårdcentralen åt mig och dom lovade givetvis att ringa upp inom närmsta timmen. Tja, nu har det gått sisådär 6 timmar och jag har inte hört ett ljud, det är tydligen inte så viktigt att överleva? :P Fyfan för dagens sjukvård! Sen när jag somnat om och sovit ett par timmar till, vaknar av att telefonen pling-plongar! Lillebror vill ha skjuts från stan, gärna sisådär 10 minuter tidigare! Det gjorde inte Fiddelino glad. Så nu ska jag tjura i ett par timmar så jag är på bra humör ikväll.

För ikväll blir det bryggeriet, det är ju Ema's sista kväll i Sverige på ett tag och jag och Emli ska käka till hennes ära, jag ska visst betala också :P Men vad gör man inte för två stekiga brudar som dom? ;P

Så nu ska jag svälta mig resten av dagen så jag är riktigt jävla ashungrig när jag kommer till bryggan! För det är halva priset, det betyder ju nästan gratis och gratis är ju som bekant jävligt gott.

Kul att se att två st vill att jag ska överleva det här iaf :P 

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0