Karin imponerar!

Karin har imponerat idag också. Trots riktigt dåligt batteri så lyckades hon starta i kylan och Albin och jag kunde åka till staaaan en sväng! När vi hade tröttnat på att cruisa. Då drog vi till Martin. Där hittade vi han och Daniel. Daniel var mycket upptagen med att fixa inför Lofsdalen! Det kommer inte vara en jävel hemma under sportlovet. Frågan är vad jag ska göra då? Ngra förslag?

Vi lirade lite GH. Jag och Albin smed planer för hans alla hjärtans dag. Jag menar har man inte någon egen att ge presenter får man vara stöd åt honom. För ska man vara helt ärlig. Det är inte Albins starka sida:P hahaha! Går inte in mer på det!

Jag har tydligen fått min musiksmak godkänd av ELKJ idag också! Det var roligt att se! Efter vad jag har hört av Fröken Bergström så är hon en finsmakare. Vi kan ju säga så här. Verkar inte som om någon av oss tycker att Ema är så bra på sin musik ;)

Nu blir det One Tree Hill och försöka få igång spotify;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0