Kaffe, FM och Hem till gården!

Godmorgon allihop, hade jag inte ställt klockan idag så hade jag nog inte klivit ur sängen förrän runt klockan 15. Men det går ju faktiskt inte för sig idag för jag ska ju till UBS. Jag bjöd in mig själv via mejl i helgen så nu ska jag åka och kolla hur dom bor nu för tiden, kan bli möcke trevligt.

Så nu sitter jag nyduschad, med Arsenalmuggen på ena sidan av datorn och väntar på att Hem till gården ska dra igång. Som jag brukar säga, dagen startar inte förräns efter hem till gården....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Nej,dagarna gör ju inte det. Hände det något skoj idag?

2009-02-17 @ 16:55:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0