Jag dööööör

Förkylningen har slagit till med full kraft nu! Igår kväll satt jag hemma hos Dennis och kollade på fotboll och jag nös i princip var femte minut! Tillslut så slutade jag nysa och började hosta som satan istället! Så nu är det officiellt! Fiddelino har blivit sjuk för andra gången på en och samma vinter! Jag tror inte det har hänt sen jag var typ 4 år gammal!

Läkarna varnade mig för det när jag började ta dom här medicinerna för det tar bort mitt imunförsvar! Men fan, hur kul är det att vara sjuk på en skala? Särskilt när Farmor och Farfar bjuder på födelsedagsmiddag om sisådär 45 minuter. Eftersom jag fortfarande sitter i kalsonger hemma betyder det ju att jag inte ska gå :(

Fixandet med datorn gick sådär igår. Jimmy och jag höll på i 4 timmar innan vi gav upp. Han skulle försöka klura på problemet ett par dagar! Vi har ju 30 dagar på oss så det är ju lugnt! Han är rätt smart han så han kommer nog på ngt!! :)

Igår kväll när jag åkte hem från Dennis så hade det snöat något så förbannat! Så jag fick lära mig något nytt om Karin! Hon gillar inte att åka i snö! Jag höll på att hamna i mitt-räcket typ 6 ggr från Forserum till Nässjö. Som tur var fick jag en liten paus i Nässjö. Skulle nämligen hämta Ivaano som var på fest hos Familjen Åkesson! Väl där fick jag se något fruktansvärt roligt som jag kommer leva på resten av året! För att skydda personen det handlar om skriver jag inte mer än så :P

På tal om Ivaano så kommer han hit om sisådär en timme för vi ska kolla på årets match i PL. Nämligen Tottenham Hotspurs - Arsenal FC!

Mitt tips, Spurs 0!!!! Gunners 1!!!! Van Persie i andra halvlek! Mark my words!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0