Ja men så ser du rätt rolig ut också!

Jäklar vad trött jag är! Jag ser tamejfan i kors! Har varit på 20-årskalasfika hemma hos Simon i eftermiddag. När jag kom hem var tanken att åka till Martin en stund, jag orkade bara med sisådär en halvtimme hemma hos honom sen var jag tvungen att åka hem. Jag såg typ dubbelt så trött var jag. Så givetvis när jag kom hem runt 8 så somnade jag i soffan och vaknade för ett par minuter sedan!

Antingen så kickar det igång mig ordentligt eller så kommer jag sitta och halvslumra till elva och sen somna. Jag hoppas på det sista!

Idag har jag lekt jultomte fast ja i februari. Emli fick en liten present hängd på hennes dörr. Jag tyckte att denna grej saknades i hennes lägenhet igår när jag var där så jag gick helt enkelt och köpte det idag! Vad det är? Nja ska fundera på om jag vill berätta det först.

Imorgon ska jag till UBS, min gamla klf från gymnasiet! Ska bli trevligt att träffa henne och fika lite!

Nu ska jag fortsätta att gäspa mig igenom kvällen!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0