Inte sexigt att kallsvettas!

Det blev ingen lång stund på bryggeriet! Jag passade på att smita när Ema gick hem. Tyckte inte det var så roligt att sitta där och kallsvettas till ett riktigt konstigt band som spelade.

Träffade mycket roligt folk under tiden jag var där iaf! Anton och Evelina var där. Evelina och jag bestämde att vi ska köra singstar/öl kväll snart:P Det är ju faktiskt jävligt roligt att leka Roger Pontare!

Fast anledningen jag gick till bryggeriet idag var ju för att säga hejdå till Ema, usch det var inget roligt! Hon ska fan i mig vara borta i 2,5 månad nu. Ema är som en storasyster för mig. Hon retar gallfeber på mig och jag gör likadant tillbaka. Tur att det inte är som förra gången iaf när hon fick för sig att vara borta i ett helt jävla år. Usch kommer sakna henne, vi umgås ändå rätt mycket. Nåja två månader går fort.

Förresten verkar det som om Marocko/tunisien/egypten resan är hotad. Återkommer med info om det :/

Måste få tag i någon doktor imorgon. Nu har det gått en vecka med den här jävla hostan och jag börjar få jävligt ont i bröstet. Även när jag tar vanliga andetag!

Det luktar lunginflammation....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Det är fruktansvärt då ens vänner försvinner sådär, min bästa kompis gjorde samma sak och jag vart så lost!!



Helt rätt, ring till dr nu och få tag i dem. Du har en morsa med koll ;D

2009-02-12 @ 11:34:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0