I skydd av mörkret!

Nu ska jag hylla spotify lite till så ni som inte gillar det kan sluta läsa nu! Det fina med spotify är att det kan dyka upp lite vad som. För några dagar sedan gled jag in på Elton John. Vet ni vad? Han sjunger så sjukt bra! Har hittat en duett med Elton John och Ray Charles som jag har blivit totalt kär i. Kan inte sluta lyssna på den! Samma sak med Ray Charles, han sjunger som en gud. Med en otrolig inlevelse! Det blir inte bättre än så. Fan nu försvinner den lilla cred jag hade som Punkrocker men det kan jag ta! Tur att ingen såg att jag lyssnade på Lars Winnerbäck innan!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Ja,det är beroendeframkallande och man hittar sådana fynd :-d

2009-02-23 @ 08:03:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0