Host pust och Host igen!

Japp läser ni överskriften och inte förstår vad jag menar så är det för att jag vet inte vad jag menar! Jag vet bara att jag mår dåligt. Det snorar, det hostas och halsen känns som sandpapper! Underbart eller hur? Jag vågar inte ta febern men vad jag känner så ser det väl inte direkt ljust ut!

Födelsedagsmiddagen hos Farmor imorgon är helt klart hotad! Det sista jag vill är att ge Farmor 86 och Farfar 90 någon halsfluss eller något! Blir att känna efter idag.

Sitter på lillebrors dator och bloggar nu. Min är ju hos Macce för att hottas till lite. Ringde honom för typ en timme sedan och då var han nästan klar sa han! Han skulle bara ha tag i lite drivrutiner. Gött att det inte tog längre tid. Har ett litet problem dock, vill ju betala honom för jobbet men jag vet inte vad jag ska ge honom? Någon som har ett bra förslag?

Oshit, nu ligger jag efter! Hade lovat att koka kaffe åt lillebror och Pappa. Dom är ute och svettsar på lillebrors bil. Så det är lika bra att jag går och gör det nu!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Härligt att höra att datorn fixar sig ;-D Jaså,var det så mkt-hade ingen aning om att det var så mkt.



Är dödstrött och stel, alltför många mil i bilen...

2009-02-07 @ 23:41:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0