God Torsdag!

Vaknade med en begynnande hosta och världens huvudvärk. Vad tror ni om det? Sjukdom på G? Så idag för att jag ska få en så bra start som möjligt så hoppade jag inte över frukosten! Jag gjorde en dunder frukost. Två Stekta ägg, två mackor, kaffe och juice! Det ni! Jag kommer inte behöva äta på hela dagen!

Måste spara mig lite med eftersom Fillan ska bjuda på fika ikväll. Så jag ska se till att vara ordentligt utvsulten då.

Snön faller över Småland idag. Det har nog kommit ett par centimeter, så hade vi bott i London hade alla stått på gatorna och skrikit i panik.

Karin är med Pappa idag tyvärr så jag sitter fast i A-berg, låter väl sådär! Som tur är behöver jag ingen bil förrän ikväll. Vi har hittat ett hål på Karin också, inte på ett så bra ställe, nämligen i Spolarvätska tanken! Det bara pissade ut spolarvätska. Inte konstigt att den var tom :P

Nu laddar jag upp för Hem till gården! Detta fantastiska program!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0