Filledino i charterdjungeln!

Mitt förslag till Emli gick sådär. Inte för att jag har gett upp hoppet, återstår att se vad hon har att säga när hon funderat på det lite. 

Vi har väl bestämt att vi ska kolla upp lite andra ställen än bara Egypten. Eftersom att det är rätt dyrt i Egypten så ska vi kolla på lite andra alternativ också. Jag bryr mig egentligen inte om vart vi åker bara jag får lite sol och kan slappa som faaaan en vecka :)
 
Så nu jag har kollat på lite andra ställen att åka till. Tex Gran Canaria, Las Palmas, Marocko, Tunisien osv osv osv osv osv i evigheter nu. Men det enda jag hittar är förbannade Lägenhetshotell. Visst att det är billigt, ibland otäckt billigt. Men då måste man ju fixa egen frukost och grejer. Det är ju lite halva grejen med att åka på charter att allt är fixat :)

Nåja, vi får väl se hur det går med det här, en sak är säker iaf. Egypten är hyfsat mycket dyrare jämfört med Teneriffa :P

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

När är det ni ska åka?

2009-03-01 @ 18:46:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0