Fika med UBS!

Idag har jag varit hemma hos Ulla-Brita! Ni som inte vet vem det är så ska jag faktiskt förklara det. Ulla-brita var min klassföreståndare på handelsprogrammet och ja, jag tycker vi fick rätt bra kontakt under dom tre åren jag gick där. Men tyvärr så har vi inte setts efter gymnastiet vilket är lite tråkigt. Men idag blev det av. Så jag gled in till Eksjö där hon numera bor och hittade faktiskt hem till dom på första försöket. Jäklar vilken lägenhet dom hade! Så himla stor och riktigt fin! Hade inte tackat nej till den om man säger så.

Hängde hemma hos dom över ett par kaffemuggar och jag uppdaterade henne om vad dom flesta i klassen gör nu osv. Sen helt plötsligt var klockan nästan 17 och jag kände att det började bli dags att dra sig hemåt. Drog i mig en pizza och sen somnade jag i soffan! Så här är jag nu, klockan är 20 och jag är nyvaken! Whopii!

Ska ta och gå en sväng med Albin för att vakna till. Men inatt får det inte bli sent för imorgon ska jag och Mamma köpa födelsedagspresent till Lillebror och sedan ska jag vidare till Jkpg och träffa doktor-turken.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Aaaaah, har du varit hos UBS?!?! Hur var det med henne? Vad sa ni? Vad gjorde ni? Hur manga koppar kaffe drack ni? Jag vill veta ALLT! ;)

2009-02-27 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0