Fetischar'N

Den här dagen har fan gått i ett hela tiden! Det känns som om jag nyss gått upp och ändå har jag knappt fått något gjort. Enda jag gjort idag är att fixa lite åt Albin, hämta tröjor hos Fillan! Sen var dagen slut? Vad hände liksom? :P

Men jag har faktiskt varit en duktig son idag! Jag hade i princip maten klar idag när Mamma kom hem! Jag kunde nääästan se stoltheten i ögonvrån att jag för en gångsskull gjort mat ;)

Sen när jag var hos Fillan trodde man ju att man skulle få fika! Men ja, som vanligt ligger hon och sover hela dagarna så hon hade inte bakat den här gången heller! Jag får bara höra talas om hennes bak-kunskaper! :/

Nu sitter jag i mörkret och sparar allt jag vill ha kvar på datorn! Imorgon lämnas laptopen till Marcus för en välbehövd ominstallation. Datorn har sakta men säkert börjat paja så nu är det dags!

Så tystnar bloggen imorgon kväll och några dagar framåt vet ni varför :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Rest in frid då datorn. JA, vi får ju leva så, kör så att det ryker och sedan damma in i en vägg...

2009-02-06 @ 00:59:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

va!?! lagade du mat?!!! Det var duktigt gjort av dig. Hoppas du gav mamma en kram också, som grädde på moset :)



hjälper det att ominstallera datorn? Min dator är också på väg mot sälla marker... men jag har inte råd att köpa ny fin japansk dator än, valutakursen är för dålig...

2009-02-06 @ 03:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0