Enda gången man vet att man är man!

Det är när man är sjuk! Jag må vara löjlig men febertermometern visar ungefär 37,7 grader celsius! Men det stoppar inte fiddelino för att däcka i sängen! Hostan o snuvan är jävlig alltså. Det dumma är att jag har tid hos läkaren imorgon klockan 10:30! Det är inte bra för dom tycker inte det är så roligt med förkylningar i väntrummet på reumatologen.

Nåja vi får väl se vad som händer med det! Eftermiddagen har iaf tillbringats med Ivaano framför dumburken! Tottenham-Arsenal gick inte som jag ville och Arsenal lyckads iaf spela oavgjort!

Vi började spela lite GH men jag orkade verkligen inte, började typ svettas av att titta på gitarren så vi beslöt att lägga ner verksamheten och Ivaano gick hem!

Nu ligger jag i sängen och kollar på OTH! Ska slappa och försöka bli frisk så fort som möjligt!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Krya på dig, gissel det där men immunförsvaret är väl så med mediciner och jävulskap...Missade inte heller OTH idag ;-D

2009-02-09 @ 01:12:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0