Do you still walk the streets at night?

Ikväll äre häng med Albin som gäller. Givetvis ska han få åka en sväng i Karin! Det blir nog första prioritet. Sen ska vi nog bort till Martin också. Han ska äntligen få sina pengar för dvd-filmerna. Har råkat glömma det ett tag.

Orkade bara kolla på halva Flogging DVD'n men det jag såg var nice! Finns nog knappast ett mer energiskt liveband! Måste åka på Sweden Rock och se dom.

ELKJ: Visst är dom grymma? Det är bara att hänga på till Sweden Rock som sagt! :) Och ja, jag slår henne så gott jag kan. Men du får ta över när ni drar! Lova det :)

Eftersom vi ska ut och cruisa i Karin måste man ju skaffa en ny skiva till bilen. Så jag mixade vant ihop en grym skiva tkr jag själv iaf! Blev en bra blanding av Bad Religion, Flogging Molly, Rise Against, Morrissey, Takida (ja tro det eller ej)  Metallica, Jimmy Eat World. Sen sist men inte minst la jag in Hot n Cold med Kate Perry för att få en riktig party stämning i Karin :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: ELKJ

Jag lovar att göra mitt bästa! Fidde, Morrissey också? Alltså, kan du inte få fröken Bergström att börja lyssna på lite bra musik?! ;)

2009-02-02 @ 21:58:21
Postat av: E

Härligt att Karin fungerar, vår SUV gillar inte kylan kan jag säga,så till den bilda grad att styrservorn inte är ok! :-(

2009-02-03 @ 08:36:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0