Det känns i benen!

Ikväll har jag spelat innebandy som en besatt! Jag sköt, löpte (lite iaf) täckte skott osv! Ikväll gick det sådär bra som man vill att det ska gå när man spelar! Jag lyckades t o m göra mål, det ni!

Sen efter att vi sprungit oss svettiga i två timmar så drog jag bort till tonår för lite fika, jag menar det har man ju gjort sig förtjänt av efter min otroliga insats! Tror nästan att dom otroligt energiska 13-åringarna som var med var imponerade *hm*

Förstår mig inte på dom, vi körde två matcher. Mellan dom två matcherna låg vi andra som faktiskt passerat 20 och flåsade vid sidan av planen. Vet ni vad dom där små förbannade asen gjorde? Jo då fortsatte dom att spela under pausen. Dom såg inte ens ansträngda ut.....

Så nu har jag krupit ner i sängen och ska lyssna på Kristina från Duvemåla tills jag somnar!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

WOW vad kul att du kunde spela innebandy så mkt, härligt att komma igång lite och köra skiten ur sig. Nu ska jag ut och rida och jag lär få grym värk,men det är det värt.

2009-02-21 @ 08:31:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0