Det går framåt!

Nu börjar jag se ljuset i tunneln! Nej jag går inte mot döden:P Men jag snorar ungefär hälften så mycket idag, enda som retar mig nu är den förbannade hostan!

Så idag blir det en stilla dag inomhus också! Ska vara på den säkra sidan den här gången. Sen hoppas jag ju att jag hinner träffa Emma innan hon överger oss för Asien. Då vill jag ju inte vara så taskig att jag smittar henne med något precis innan hon ska dra, inte ens jag är så jävlig :)

Oh vet ni vad! Nu börjar hem till gården, hinner inte med mer!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Hahhaha ja,jag satsade på Herpes, lätt ;-D mohahahahha. Grejen är den att jag inte riktigt vet HUR allergisk jag är men vågar inte chansa då jag är på jobbet.

2009-02-09 @ 16:46:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0