Bokmalen!

Det finns fördelar att vara kompis med Emli, det är ju så att hon jobbar i en av dom stora bokaffärerna i detta land. Vilket betyder att jag läser så jäkla mycket mer!

Idag har hon beställt en bok åt mig som jag planerar att läsa när vi åker iväg i vår. Nämligen Den nya världsfotbollen av Erik Niva, Erik Niva är enligt mig den bästa fotbollsreportern. Enda minuset är väl att han håller passionerat på Tottenham Hotspurs. Men det kan jag leva med för han skriver som en gud!

Kan knappt vänta tills boken kommer i Mars, ja ni läste rätt. Hans bok släpptes precis innan jul och har hunnit sälja slut två ggr. Så nu tog jag tag i det och bad Emli beställa en åt mig!

Nu blir det duschen!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Det var väl Niva som infilterade farmen va? Ja, blogg suger balle idag rent ut sagt. Gah vad det är irriterande.



Nu är jag i närheten av dig, jkpg så vink vink

2009-02-11 @ 20:18:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Ja, broa är vacker faktiskt. Jag såg inte heller farmen tror inte ens jag bodde i Sverige då MEN jag kommer ihåg att det var någon som infiltrerade bönderna och var vegan, mkt roligt dock.

2009-02-11 @ 23:48:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Iváno

ERIK NIVA VET VAD SOM GÄLLER!

COYS <3

2009-02-12 @ 17:03:05
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Iváno

btw, tog bort bloggen idag :S satsar på annebergs gifs egen!

2009-02-12 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0