Det är knäpptyst!

Vet ni vad! Nu har jag legat i sängen i två dagar. Kan säga att jag är lovligt uttråkad nu. Sen är det ju tydligen sportlov denna veckan och därför är det inte en själ hemma. Känns inte så iaf! Kan inte hjälpas att det känns lite ensamt. Martin och Albin är i fjällen, det är i princip dom jag umgås med 90% av den vakna tiden så det finns inte mycket att göra nu. Sen drar Ema till Asien på torsdags. Henne kommer jag sakna jättemycket. Jag menar vem ska jag sms-terra hela tiden? Vem ska jag ringa och tjöta med? Och framför allt. Vem ska jag baka med? Vi är grymma på att baka ihop.

Hinner iaf träffa henne en sväng imorgon, då blir det faktiskt att vi ska baka! Inte illa det. Jäkla tur att jag inte är lika snorig o jävlig nu för då hade jag inte vågat träffa henne och säga hejdå. Lagom pinsamt om jag smittat henne samma vecka som hon ska till Kina. Då hade jag skämts lite :P

Men om det är någon som vill leka någon dag så ställer jag upp på det mesta! Finns inte mkt att göra på dagarna/kvällarna.

bläää....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Fy,jadu då får du stämma röven av dem. Tydligen så är alla våra jävla reumatikermediciner farliga vad gällande fertilitet och barn, bra info man får av det...not! Svensk sjukvård i ett litet nötskal...

2009-02-09 @ 21:32:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0