Den lille tsaren ska ta över Emirates.

Nu är det alltså klart. Arsenal köpte Andrej Arshavin från Zenit St Petersburg. Jag vet inte vad jag ska tro om honom egentligen. Han är dyr, jävligt dyr faktiskt. Närmare 200 miljoner om man ska tro aftonbladet. Så jag hoppas för hans egen skull att det kommer gå bra för honom. Arsenal publiken är inte särskilt förlåtande. Kommer ihåg när Nicholas Anelka kom på kant med supportrarna. Han blev inte långlivad.

Men men, jag dömmer honom inte än. Får han spela på Söndag i Nort-London Derby't mot Tottenham och spelar bra. Då är jag den förste att beställa hans tröja!

Så välkommen till Emirates Mr Arshavin!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Gick inte kommentera i ditt senaste inlägg. Men det jag vill säga är att jag också vill ha en spotify inbjudan!! nu fixar du det till mig fidde. :D

2009-02-03 @ 16:43:37
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0