Då vare måndag igen!

Måndag igen, vad ska man säga? Inte för att måndagar har någon betydelse när man sitter hemma jämnt! Enda skillnaden är väl att man är ensam hemma istället för att det är folk här.

Har faktiskt tänkt vara lite duktig idag! Så fort Hem Till Gården är över så ska jag städa rummet, byta lakan, dammsuga hela kittet! Visst äre imponerande? Räcker tiden till så ska jag nog försöka gå en sväng också. Man måste ju passa på medans man är fullproppad med kortison. Skulle nog knappt känna om jag fick en käftsmäll.

På tal om Käftsmäll. Ema fick in en rätt snygg sving på mig igår på ICA! Totalt oprovocerat så small det till i huvudet på mig när jag stod vid kassan! Hon förklarade det med att hon trodde jag skulle ducka:P Yeah right! Men jag ska ge igen. Helst innan hon åker till Asien.

Nu börjar hem till gården. Hinner inte mer nu:P Snart blir det Bad Religion's Live at the Palladium och städa i massor!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

men snälla, "hem till gården"? det måste ju finnas något bättre att fördriva tiden med... :P

2009-02-02 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0