Car lovers!

Martin och jag kollade på det sjukaste jag sett på länge innan. Det handlade nämligen om en snubbe som tände på sin bil. Då menar jag att han var ständigt stenkåt på sin bil. Han hade en bubbla från 76 som han kallade vanilla. Värsta var när dom åkte på roadtrip med tv-snubbarna och gubben gick runt och satte på bilar mitt i natten när han trodde att ingen såg, NAKEN!!!

Nu var det ju inte så att han bara tände på bilar, utan på helikoptrar och fartyg med! Han var jättestolt över att han hade haft sex med en känd helikopter som hade fina former.

Gubben var väl runt 50 år. Men det var en annan kille med i programmet som också tände på bilar, dom bestämde sig för att mötas för att byta erfarenheter. Den yngre killen var mer normal och reserverad och fick inte kåtslag så fort han såg en bil. Men när dom träffades blev gubben totalt kär i den andras bil för den såg ut som Kit i Knight Rider. Så på natten hör TV-teamet ngt ute på parkeringen, då har han gått ut mitt i natten för att ha sex med den andras bil också :P

Jag kan säga att jag skrattade åt dom två oavbrutet i en timme! Det var nog utan tvekan en av dom sjukaste dokumentärer jag sett!

Ärligt talat, borde han inte spärras in?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Jag vet, jag skrattade så att jag fick kramp. Herregud, han slickade ju på framlyserna, helt sinnessjukt!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-25 @ 15:29:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0