Bloody Sunday!

God eftermiddag blogglovers! :P Idag har jag sovit länge, alldeles för länge! Fylletaxi-grejen drog ut på tiden kan man säga. När jag hämtade dom vi halv 2 så ville dom absolut bjuda på mat också! Så jag och lillebror fick glatt följa med ut i skogen och käka. En i sällskapet tyckte att jag och lillebror var jävligt söta och stötte hejdlöst på oss. Ska tilläggas att hon var 31. Fast jag tror hon var mest intresserad av lillebror. Hon dreglade duktigt över honom....Växjöbor, säger bara det.

Sen min morbror var ju en historia i sig. Han var totalt väck. Fick stanna och låta honom spy typ 8 ggr! Ja det var en intressant natt kan man säga som slutade i sängen runt klockan 4! Så jag är lite seg idag faktiskt.

Idag blir det nog att fika loss lite med Emli, vi har ju massa ballerina-kex kvar som vi inte käkade upp under ballerina-provningen så jag tror vi kan ta varsitt paket. Om inte Emli har tjuvätit...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Linn

Usch, det låter inte kul.



Men hur har din helg varit?

2009-02-15 @ 16:53:25
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: E

Hahhaha fantastiskt roligt må jag säga ;-D Tack snälla du,du vet ju hur det är. Har badat å sovit och yes rosa piller är det ;-D

2009-02-15 @ 17:08:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Föresten, tell me more about Amy :-D

2009-02-15 @ 18:04:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0