Björn Ranelid!

jag ligger i soffan nu och kollar på efter tio, det där oprah liknande programmet med Malou på 4:an. Idag är både Gert Fylking och Björn Ranelid gäster. Ni kan ju föreställa er kombinationen! Jag tycker båda är rätt sköna. Men jag tror att Malou  svettas lite, för när Fylking är tyst så vräker Ranelid ur sig konstiga och snudd på pinsamma saker, och ja när Ranelid är tyst så är det tvärtom.

Ranelid är ju mästaren på svammel. Visst att det är roligt att lyssna på honom men jag kan verkligen inte ta honom på allvar. Just nu så har han svammlat om 8:a barns mamman i USA och han använder så otroligt fina och stora ord om barn nu att jag inte kan låta bli att garva åt honom.

Frågan är ju, vad går Björn Ranelid på för piller? och vart kan jag få tag på dom?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, som att det finns fördomar om att alltid brunetter är kortare och bitchigare ;D

2009-02-19 @ 23:29:52
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0