Bara massor utav sport!

Det blev bandy idag igen. Idag stod Vetlanda BK-Edsbyn IF på schemat! Det var jag och Bobo som drog till Vetlanda för att kolla. Väl där mötte vi Bagarn och Hampus med. Så det blev väldigt trevligt på läktaren, förutom att Hampus aldrig kan hålla käften, finns ingen som tjötar som honom.

Matchen? Jo den vann VBK faktiskt tro det eller ej, men när slutsignalen ljöd så stod det 5-2 på matchklockan! Det var riktigt imponerande. Nu får dom möta IK Sirius från Uppsala i kvartsfinalen.

Nu sitter jag mest och låter timmarna gå så jag kan gå och lägga mig, är skittrött igen, dom nya tabletterna jag fick skulle ju fungera som lite uppåttjack, men njaa jag känner inte av något sånt än. Ni skulle sett när jag försökte ta den nya tabletten igår, jag fick en smärre chock när jag ploppade ur den ur plasten. Den var helt enorm! Jag fick försöka svälja 4 ggr med samma tablett innan den gick ner. Kan bli intressant ikväll sen....

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag var också överkänslig mot Remicaden, fick nått som heter allergisk chock och blev jättesjuk, nu är det Humiran de har fått för sig ska var den bästa, hm jag undrar det ja, tycker inte alls den hjälper till 100 % som de lovade. Ska till reumatologen och min knäppa läkare i mars, gillar honom inte tycker han är både dryg och otrevlig, känns bara som han bryr sig om sin statistik på hur många det fungerar på och inte på hur individen mår och känner.



Jag hoppas de hittar någon medicin som fungerar på oss någon gång.



Kram Lisbeth

2009-02-22 @ 21:58:49
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Jag fick jättelågt blodtryck och så svimmade jag, fick också något så jag piggnade till,men vet inte vad, var inte så kontaktbar :-)



jag undrar vad det är för skit de pumpar i oss igentligen.För det är ju så mycket hemligheter när man undrar, iallafall på vårt sjukhus i Linköping är det så.

2009-02-22 @ 22:24:45
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0