Att se i syne!

Idag när klockan ringde var jag trött!!!!! När mor o far gick upp för att sjunga för lillebror så hade jag inte kunnat somna än, alltså runt halv sex. Så jag gick också upp för att kela lite med lillebror! Han fyller ju faktiskt år!

Sen somnade jag om igen och vaknade 09:50! jag var tvärsäker på att det ringde, så jag svarar

-ah det är Fidde?

Inget ljud i telefonen.

- HALLÅ????

Fortfarande inget ljud.

Jag tittar på mobilen och inser att det är väckarklockan! :S Jag var ungefär 10 sekunder från att skälla ut min mobil! Måste försöka vända på dygnet igen.

Läste smålandstidningen nu, det stod att Nässjö kommun är väldigt bra om man är singel för det finns mer kvinnor än män här. Synd bara att alla kvinnor är så sjukt fisförnäma...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0