And I'll belive in god when one and one are five!!

Nu har jag varit jävligt duktig om jag får säga det själv! Har dammat, dammsugit och vädrat mina sängkläder! Kan man bli duktigare? Tror knappast det.

Hade tänkt belöna mig med lite kaffe, Flogging Molly DVD'n jag beställde och mkt möjligt att jag tar en dusch också! De ni!

Sitter även och följer transferfönstret i fotbollsvärlden! Det är idag alla tänkta transfers folk har pratat om hela Januari ska hända. Dom hetaste ryktena just nu är att Arshavin ska lämna St Petersburg för att spela i Arsenal eller Tottenham, och att Robbie Keane flyttar tillbaka till London och Tottenham! Vi får väl se vad som händer. Brukar ju bli så att i slutändan händer inte ett skit. Men jag som Arsenal-supporter hoppas ju att Arshavin ska ta sitt förnuft tillfånga och flytta till en riktig klubb istället för the yids.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: ELKJ

Oj Fidde, gillar du Flogging Molly? Dom är GRYMMA! :) Och förresten, när det kommer till Emma, bara slå på henne. Det kan hon behöva. (Nej, jag är inte snäll)

Jag hörde också att orginal vann i ballerina-tävligen. Det var väl det jag trodde! ;)

2009-02-02 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0