Abstinens!?

Idag har jag inte suttit vid datorn en enda minut! Visst är det imponerande? Bloggen har ju blivit lite lidande men jag uppdaterar alldeles för ofta så det kan vara bra med en paus :P

Idag har jag iaf vunnit telia-kampen! Sony-Ericsson hade lyckats slarva bort en TREDJE reklamation från mig! Då tröttnade säljaren på Telia och gav mig en ny! Den är i princip likadan. Men NY! Det är viktigt :)

Sen när jag kommit hem från stan ringde storebror. Dom hade problem med datorn. Dom kunde inte bränna över bilder till skivorna så jag ryckte ut och fixade lite. Man är så teknisk ibland :P

Efter det kommer jag hem och hittar lillebror i soffan! Han låg där när jag åkte också nämligen! Så jag drog upp honom och vi gick upp till isen och skrinnade runt en stund! Det gick liiiite lättare idag än när man måste undvika att ramla som sist. Hade jag ramlat idag hade det inte gjort hälften så ont. Så man vågade ju ta ut svängarna lite! Skojjsigt som fan, föreslog för Sudd att vi ska åka på lovet. Hoppas det blir av :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0