I hate christmas parties!

Det är en jullåt som har fastnat totalt i mitt huvud. Den är så jäkla bra helt enkelt. Martin spelade den för mig för ett par veckor sedan för första gången. Den heter I hate christmas parties med Relient K. Om ni har Spotify t e x så sök på den och lyssna, riktigt fin.

Nu har det varit alldeles för länge sedan jag skrev. Ska försöka bättra mig men det är så mkt annat hela tiden. Vilket är härligt. Har träffat Anton och fikat lite idag, riktigt trevligt. Vi har alltid mycket att prata om när vi ses.

Ska försöka plugga lite imorgon. Har en go uppsats att skriva om Genus och Klass. Det är alldeles underbart. Ska försöka komma ihåg att ringa Ema med. Alldeles för länge sedan vi pratade nu! Måste få tag i henne så hon kan få sin julklapp :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0