Dålig på det här.

Oj, nu har det gått en vecka sedan sist. Jag börjar bli riktigt dålig på det här. Livet rullar vidare och jag har snart slutfört min första VFU. Det har varit riktigt roligt. Känner verkligen att jag har lärt mig en hel del som jag inte hade gjort om jag inte hade åkt till Njudungsgymnasiet.

Under den senaste veckan har det hänt en hel del. IFK Nässjö har haft hemmapremiär. De krossade Uppsala BOIS med 15-0 och jag lyckades tippa rätt :) Sen fyllde jag år i söndags vilket var trevligt. Numera kan jag kalla mig 21-åring.

Har hänt en hel del annat också som jag inte kan skriva här så det missar ni helt enkelt. Men nu ska jag slappa lite till i soffan för jag är ledig idag :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0