Vilken dag!

Vilken dag det blev ändå. Började med att jag vaknade runt 8 pga min sk rygg. Den är helt otrolig nu, ringde sjukhuset och bad om hjälp men jag fick ingen som vanligt. Sen när jag piggnat till lite så åkte jag in till stan och fikade med Josefine, kul att se henne innan hon åker till Umeå. Ringde till Anton med så han kom ner till bageriet och tog en kaffe. Det behövde han kan man säga.

I bilen in till stan fick jag ett samtal av ett nummer jag inte kände igen. Det var Tobbe på Get Some Tatto. Han undrade om jag kunde komma om sisådär 3 timmar och fixa tatueringen jag var sugen på :) Ett sånt erbjudande tackar man ju inte nej till. Så nu sitter jag här och är nytatuerad återigen vilket är en rätt go känsla :)

Nu undrar ni ju vad jag gjorde för ngt? Jo jag gjorde handikappsmärket för handikappsparkeringarna :) Alltså en rullstolsgubbe :P Blev skitbra faktiskt :)

Nu ska jag sätta mig o glo på tv och slappa lite :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0