Studerar'N

Nu har det gått en dag på lärarprogrammet för senare år som det så fint heter. Vet ni vad? Mot all förmodan så överlevde jag :D Så jävla skönt att ha första dagen avklarad. Det är helt obeskrivligt faktiskt. Så nervös som jag var igår kväll när jag skulle sova det har jag inte varit en enda skolstart innan. Men efter ett par timmar idag hade man träffat lite skönt folk. Dom flesta jag hängt med idag är förskollärare men vafan, det får gå :) Har bara lyckats hitta en person som ska läsa Historia också. Inte helt lätt det här.

Blir nog bara två dagar med inspark för min del. Känner att jag måste hem o fixa lite inför min flytt osv. Men det gör inget om jag missar två utgångar. Det känns inte så värst viktigt.

Så nu fick ni lite levnadstecken ifrån mig. Nu ska jag gå o lägga mig för jag är sjukt trött.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0