Snörvel

Jag är hemma i vårt lilla hus över helgen. Jag kände att tre dagar inspark får fasen räcka alltså. Jag e liksom lagom sliten. Dessutom har jag dragit på mig en liten söt förkylning också. Så nu sitter jag i en fåtölj i vårt vardagsrum och snorar. Så känner ni för det kan ni ju tycka lite synd om mig iaf. Om Linda läser det här så kan jag tänka mig att hon skrattar nu. Det får hon gärna göra för jag mår dåligt ändå......

Idag är det Lördag och det betyder FOTBOLL! Manchester United - Arsenal. Mitt kära Arsenal ska visa att dom kan spela med dom stora grabbarna iår :) Jag säger 1-3 till Arsenal :)

 På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Linda

Nejdå...jag tycker synd om dig :)

2009-08-30 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0