Sjömarkens Big King has left the building!

Då var det afton igen. Återigen har jag varit med Martin, Lollipop och Big King från Sjömarken! Idag var det så att Lollipop skulle träna. Så då ställer ju jag och Martin givetvis upp på att underhålla Sjömarkens Big King. Nej det är ingen maffiaboss på 200 kg. Det är en 50 kg's Sofi :) Men äta Big King menyer det kan hon. XXL för att vara exakt. Därav smeknamnet :)

Så när Lollipop drog och tränade drog vi till Lekeryd och käkade glass, sen äre ju så att Martins mor bor utanför Lekeryd i sitt mansion. Så vi drog dit och Big King tog ett dopp i vattnet och i deras pool. Men jag tyckte det var så satans kallt så jag vågade mig inte på det.

Sen drog vi till Martins, Lollipop var på ett jäääääävla humör efter träningen. Jag kunde inte låta bli utan råkade reta upp henne lite till och huxflux låg Martins brödrost på golvet :O Kan ju omöjligt varit mitt fel?

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

men Fidde då... suck allt är ditt fel, det vet du ju :P

2009-08-07 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0