Sista helgen hemma!

Idag är det sista lördagen jag är hemma här i Anneberg. På måndag drar jag till Växjö, vet ni vad? Jag är oroande lugn. Det betyder att det sällan går så bra när jag är lugn. Får hoppas det går bra, ni kan väl hålla en tumme för mig? :)

Så vad göra den sista lördagen innan man drar? JO man tittar på fotboll! Arsenal tar emot Portsmouth på Emirates stadium. Så herr Rosell dök precis upp för att hålla mig sällskap under fotbollen. Sen ikväll ska vi grilla lite korv och dra en film också. Blir jävligt mysigt skulle jag tro!

Imorgon ska det packas nått så in i helvete. Men vi får väl se hur det blir med det. Mamma vill att man ska packa men jag har lite svårt att fokusera.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Iváno

Jag håller alla tummar! :)

2009-08-22 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0