Shoppar'N

Sitter på Martins balkong nu, det är rätt gött ute nu. Lagom varmt och jag har sällskap av en stekig brud vid namn lollipop ;)

Sitter och skriver på min nya laptop som jag införskaffade mig idag. En sån där modern liten laptop som e hur vacker som helst. Men på kvittot stod det på att jag köpte en vit laptop. Men när jag öppnade kartongen låg det en röd laptop där? WTF? Men men den var snygg ändå alltså, så jag är rätt nöjd ändå.

Skulle handla lite grejer på IKEA idag med ju och det blev en hel del, typ grytor och annat man behöver. Men soffbordet, tvb-bordet och en hylla jag tittat på var slut i lagret. Så det blir att åka en sväng till dit.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

röda datorer är läckra. Bra misstag tycker jag. :)

2009-08-06 @ 07:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0