ordbajsande

Sitter hemma, detta är min sista riktiga kväll i mitt rum! Detta rummet har varit mitt ända sen min storebror flyttade ut härifrån för över 15 år sedan. Med vissa korta sejourer i andra rum så har detta varit mitt rum. Det var i det här rummet jag låg och lyssnade på karlavagnen när jag var mörkrädd när jag var liten. I det här rummet har jag legat och ropat på hjälp från Mamma och Pappa när jag inte kommit upp ur sängen pga smärta. Det var jag som valde tapeterna i det här rummet för en herrans massa år sedan. Men det är slut nu. Mitt rum är tomt och ödsligt. Nu sitter bara TV:n kvar på väggen och sängen vid den andra väggen står och väntar på att jag ska krypa ner i den.

Trodde det inte skulle känns så jobbigt att flytta, men trodde också att det skulle kännas mycket värre. Jag ångrar inte att jag valde att flytta till Växjö. Jag ångrar ingenting av det, men det är just att det är det sista av allt möjligt just nu.

Nästa gång jag bloggar sitter jag nog antagligen i Växjö. Möjligtvis att jag kommer hem i veckan och hjälper mamma och pappa att packa. Men det är sånt man märker.

Men bloggen kommer nog få ett par dagars paus nu!

Vi hörs helt enkelt! Wish me luck!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: camilla

Lycka till i Växjö :-)

2009-08-24 @ 07:29:40
Postat av: Poni

hells yeah Fiddelino! Men var ska du bo nu då? Sist vi hördes vid så var det visst lite knepigt. Framförde ema att du gärna fick crasha här ett tag om det behövdes? Hur som välkommen till Växjö!

2009-08-24 @ 14:03:20
Postat av: japanesen

good luck!

2009-08-25 @ 03:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0