Jahopp, det var det det!

Har slagit mig ner i soffan igen efter ett kort besök borta i Missionskyrkan. Martin o Co satt där o häckade. Ja det hände inte så mycket mer sen så jag åkte hem rätt fort.

Slängde mig i duschen efter en svettig dag och sen hamnade jag som sagt här. Så? Vad har jag då gjort idag? Jag har packat ihop det sista av mitt så kallade liv här hemma. Nu är mitt rum bara en tom säng utan madrass och ett skrivbord. Resten står i lådor. Så inatt sover jag i soffan. Blandade känslor faktiskt, men ett nödvändigt ont. Känns dock mycket bättre än förra Söndagen när jag satt och skrev ungefär samma saker. Nu känner jag ändå lite folk där nere och jag har folk att hänga med. Så jag kommer överleva. Så de så :)

Nu skiter jag i detta och kollar på TV istället.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0