Friday im in love

Fredag igen, tiden går lite för fort nu för att jag ska trivas. Snart är det mindre än en vecka kvar tills jag måste infinna mig i Växjö, scaaary!

Ska åka in till stan sen för att hämta Karin. Hon har ju fått en ny ruta, så förhoppningsvis kommer jag se formidabelt sen när jag åker bil. Anton ska nog hämta mig tror jag och köra in mig till stan. Annars blir det buss. Jaja, sånt som löser sig.

Ryktas om att det blir film ikväll. Kommer dock inte ihåg vad den hette men jag hyrde den när vi kollade på film sist. Vi hann bara titta på två filmer så vi har en kvar. Det blir säkert trevligt, hoppas bara inte filmen floppar, det var någon Will Smith film har jag för mig.

borde nog duscha nu! Laters

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0