Facebook never lies!

Tänk vad smidigt det kan vara. Helt plötsligt så vet man vem man ska gifta sig med, och skulle nu den personen som var högst upp på listan i facebook-testet så kan jag helt enkelt ta nummer två, tre, fyra eller fem.

Listan blev följande enligt testet.

1. Sofia Bergström Future Marriage bliss  - Sorry Anton ;)

2. Evelina Plantin - Sorry Anton ;)

3. Felicia Haegerstam - O HERRE :O

4. Malin Johansson - Hon kommer lämna mig vid altaret!

5. Ema- enligt testet så kommer det sluta i skilsmässa så jag hoppar nog sista alternativet

Verkar som om Anton får lida mest i detta test. Två döttrar och hans flickvän? Jag tror jag ska börja kalla honom för svärfar! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0