Det drar fan ihop sig.

Återigen är det kväll. Slog mig lite för ett par timmar sedan att det är fan mindre än två veckor innan jag flyttar. Det är lagom otäckt vill jag lova.

Blev IKEA idag igen, köpte med mig soffbord och TV-bänken hem så nu är alla stora saker fixade vilket är skönt. Nu ska jag bara hitta någonstans att bo första veckan. Det är inte helt lätt. Hotellen i Växjö är totalt snuskdyra. Sen kollade jag campingplatser. Dom är lika dyra som ett hotell. Surt värre. Men som allt annat så löser det sig alltid.

Kom på vad jag ska tatuera in nästa gång idag. Den är totalt klockren faktiskt. Ni har väl sätt skyltarna som visar att det är en handikapp-parkering? Exakt en sån rullstolsgubbe ska jag göra. Det kommer passa mig perfekt :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Kommer bli grymt! Du är sugen nu igen alltså? :P Måste fan ses innan du flyttar!

2009-08-12 @ 05:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0