Det är höst!

Nu vågar jag påstå att vi kan se början på hösten. Det är många olika tecken på det. För det första så höll jag på att frysa ihjäl när vi var och kollade på Ormaryd IF-Flisby. För övrigt en otroligt pinsam och dålig match där OIF vann med 24-0 tillslut. Linda debuterade som lagledare och det borde hon ju göra oftare, det märkte man ju direkt.

Men det allra största tecknet på höst är att Hockeyn och Fotbollen drar igång igen. HV har träningsmatchat hela veckan med goda resultat och Idag!!! Idag börjar det jag längtat efter sen Arsenal spelade sin sista serie match den 28 maj. idag kommer dom beträda planen igen mot Everton. Jag hoppas givetvis på en bra säsong för mitt älskade gunners. Men som vanligt är det massa skador som oroar. Det kommer ju antagligen bli ett problem. Men idag kommer jag inte bry mig för idag kommer alla förhoppningar i världen finnas, för alla lag i serien, nykomlingar som Burnley kommer ha förhoppningar att hålla sig kvar, lag som Manchester United hoppas på en ny ligatitel.

IM LOVING IT!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0