Dags att tejpa igen

Nu är det dags att börja  tejpa ihop knäna, stretcha ut höfterna. That's right, det är streethockey ikväll. Jag vet att det inte är särskilt hälsosamt för mig för det gör ju så jävla ont efteråt. Men det är så värt det. Det är nog det roligaste jag vet just nu. Kan inte låta bli att längta, och jag ber verkligen till vädergudarna att det ska vara uppehåll i kväll också! Så jag föreslår att ni hjälper till och ber en liten bön också.

Innan dess ska jag dock till glasmästaren med Karin. Hon måste få en ny vindruta eftersom farbror besiktningen inte gillade att den var sprucken. INTE billigt alls faktiskt.

Vi får väl hoppas att alla kan spela ikväll också då. Alltid folk som gnäller, vill göra det på annorlunda sätt osv osv osv. Enklare med diktatur.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0