A Falling Star

Den här dagen har överlag varit skit faktiskt.  Skulle träffat Emma, det blev inget av det. Skulle åkt till Alice och Ville, det blev inget av det. Har inte orkat lämna soffan på hela dagen. Sömnen gick åt skogen igår pga min rygg och ja, det har jag fått lida för hela dagen.

Linda smsade nu i afton och frågade om jag ville ta en promenad i Anneberg, det tackar man ju inte nej till. Vi tog laeryd rundan i mörkret och det var riktigt schysst eftersom det var stjärnklart. Hade läst att det skulle vara en massa stjärnfall idag och det var det. Tycker det är riktigt häftigt att se massa stjärnor falla. Det är nästan som på film. Slutade med att Linda fick leda mig en liten bit för att jag skulle kunna titta :)

Nu ska jag starta spotify och njuta av lite musik i mörkret!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0