When you hit rock bottom!

Morgonen kan beskrivas med ett enda ord BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Det känns som när jag ramlade med mopeden när jag var 15 år! Visserligen spräckte jag armbågen då också men känslan i kroppen är den samma! Helt blåslagen fast utan blåmärkena! Helvete vad trött man blir! Ärligt talat när ska det vända?

Igår var det hockey igen och Timrå stod för motståndet! HV halvsov tydligen i första perioden och det kostade dom segern! När jag slog på text-tv så stod det 4-1 och det var efter en kvart ungefär. woho! Men en positiv grej var ju att Pelle G gjorde två mål igen! Han är som ett fint vin, han blir bättre och bättre för varje år som går! Tror jag är lite kär i pelle ;) haha

Ska åka till stan sen för att låta Sjukgymnast-Göran böja på mig lite! Ska bli skönt, hoppas han kan knäcka till ryggen också för jag vill sova lite på nätterna faktiskt, hade varit skönt :)

Någon som har ett förslag på aktivitet ikväll? Vill hitta på ngt, men dom jag kollat med hittills har varit strängt upptagna :/ jaja det löser sig :)

Emelie: haha, du jag spöar dig utan fyllerylle tro mig, jag är E L I T på laserdome;) Just name time and place and i will be there!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Stackars stackars Fredrik... :(

2008-09-19 @ 12:48:59
Postat av: Camilla

Hej Broder!!!

Tack för skjutsen senast. Hoppas du mår någolunda bättre. Om du vill får du gärna komma hit och kika ska slänga mina böcker men tänkte se först om det är nån som du vill ha kolla med dina vänner oxå har en massa dean r koontz och stephen king böcker men det är en salig blandning så när du har tid kan du kika förbi...

2008-09-19 @ 14:32:25
URL: http://camillaskortblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, hur går det med ryggen? Hoppas han knäckte till dig rejält. På tal om Pelle, var dödligt kär i han i min tonår, nu vette sjutton hur jag tänkte...;-)

2008-09-19 @ 21:56:41
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0