Viva la bullbak!

Bullarna är bakta, ätna och nedfrusna! Men jag måste säga att Fröken Bergström och jag imponerade i köket trots att jag i ett tidigt skede blev biten av Elvis! Men vi lyckades ändå fixa lite kanelbullar :)

Sedan när bullarna jäste var det dags för att köra den traditionella TP-matchen! Tyvärr hann vi inte köra färdigt idag men efter en stark upphämtning av Emma på slutat blev det lika :/ Sen bar det faktistk av ut till Anneberg där vi fortsatte och käkade bullar och tryckte in första DVD-skivan av OC säsong 2 :) Den där jävla Julie Cooper! Ser jag henne på stan någon dag ska jag spotta på henne! ;)

Den här dagen har varit väldigt bra faktiskt så en viss oärlighet jag fick uppleva idag ska jag faktiskt ta o skita i! iaf för tillfället! Men konstigt hur svårt det är att vara ärlig bara! Det är fan i mig bättre!!

Laserdome på lördag? Någon som ställer upp ?

på återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Yey! Tack för idag babe. Vilka goda bullar alltså! Vi är så jävla grymma :) OC OC OC.

2008-09-18 @ 20:01:01
Postat av: emelie

laserdome på lörda hade vatt great om man inte va luspank! vad sägs om så fort man fått lön? typ efter nästa freda då :D

2008-09-18 @ 21:00:43
Postat av: Anonym

Hmmm jag har käkat predonsolon i 5 år på raken och det var inte heller ngn som sa till mig att sluta.



Nej, kryckor är ju ingen höjdare, ibland klarar jag ju knappt att bära handväskan. Det är ju skönare att få göra det vår och sommar. Men vi får se, liiiiiite för mycket annat nu än att bli stillsittande.



Gu va gott med bullar, hade kunnat mörda för ett par just nu! :-)

2008-09-18 @ 21:16:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

fynda kläder i min blogg! (:

2008-09-18 @ 21:21:45
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-09-18 @ 21:32:49
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0