VI e Kalmar vem fan e Feyenoord? :D

Det är sensationellt! Småländskenvishet räcker alltid längst! Kalmar FF vann mot ett av Världens bästa lag faktiskt! Feyenoord från Holland! Det är så coolt att jag knappt finner ord :D haha!

Såg ni Pokemon snubben på Idol idag? Föräldrarna till honom borde få förbud att fortplanta sig! Herregud! Tur att grundomgångarna e slut nu så man slipper stolpskotten;)

Emelie: Klart vi ska köra Laserdome när du har råd :D Can't Wait to kick your ass ;)

Ema: VI E BÄST på bullar! Så är det bara! Alltid lika trevligt det veeeet du :)

På återhörande

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul, hejar faktiskt på KFF, trots att jag bott i Borås ;-)



Jag blev lite inspirerad av Ert bullbak och bakade chokladbollar. Lite långt till Anneberg, trots att jag ändå kommer hem till jkpg imorgon ;-)



Ja, benskörhet ja. Har gjort en del tester och dylikt för det. Bara för att..

2008-09-18 @ 23:30:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha! de va de roligaste idag du! :P va de inte du som sa att du skulle va tvungen att ta hjälp av fyllerylle? I'm gonna kick both of your asses(stavas de så?) :P

2008-09-19 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0