United We Stand, United We Fall

Jag önskar att rubriken stämde! Förra året höll varenda jävel i Småland på HV och alla gick runt med matchtröjor o tyckte det var så jävla kul med E4 derby och allt vad det hette.

Iår är det annorlunda. Alla dessa medgångsupportar försvinner lika fort som något man spolar bort i toaletten, för det är precis vad dom är! Äcklig avföring! Jag blir så förbannad på dessa människor som iår står o säger istället att HV aldrig någonsin kommer vinna SM-guld igen osv osv osv! Hade en sådan framför mig när jag gick ut från Kinnarps efter ytterligare en förlust!

Visst jag kan säga att jag förväntar mig mycket mer av HV än vad dom hittills har gjort, dom slarvar något otroligt mycket. Försvaret är helt otroligt dåligt! Så visst jag vågar nog påstå att det inte bli något SM-guld iår! Men det känns inte som om det gör något heller eftersom dom hade en sån otroligt bra säsong förra året!

Men jag tycker att det borde vara nu som dom behöver stödet som mest! Dom behöver inte "supportrar" som går när det är 10 minuter!!!! kvar av sista perioden! Dom behöver inte supportrar som buar åt sitt egna hemmalag! Särskilt inte mot LHC som faktiskt är precis lika bra iår som förra året, om inte bättre!

Så jag säger: JÖNKÖPING! SKÄRP ER FÖR FAN! STÖD HV I MED OCH MOTGÅNG!!!!!

På återhörande

En Besviken Fiddelino

Kommentarer
Postat av: iváno

Jag håller helt med dig !



För två säsonger sen, när Läkerol Arena kom till, så var det fullsatt varenda hemmamatch, Brynäs hade Nicklas Bäckström och vi var i slutspel! I fjol förlorade de 9 matcher på rad, säkert 15 omgångar utan vinst och publiken försvann. Ingen förväntade sig inför den här säsongen att Brynäs skulle ha skuggan av en chans att ens undkomma kvalserien, och därför har inte publiken kommit tillbaka ännu. Men jag kan svära på att om Brynäs fortsätter spela bra och vinna så kommer varenda liten medgångssupporter att sitta i Läkerol Arenas stolar! Man ska stötta på laget men verkligen HÅLLER PÅ, man ska inte bara hålla på dem för att de spelar bra för tillfället och sedan skita i dem om de spela lite sämre! Illa!

2008-09-30 @ 00:22:32
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att jag alltid ¨håller på HV,oavsett men jag har ju lite svårt att stödja dem på plats :-D Men du har rätt.

2008-09-30 @ 05:07:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är faktiskt INTE en känd matbutik! och jo jag förstår precis din besvikelse över att folk går 10 minuter innan matchen är slut. jag gav upp när det var 10 sekunder kvar :P

2008-09-30 @ 09:08:47
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: iosefin

nu har min blogg blivit lite tråkig eftersom ja bara skriver vad ja gjort och det är inte mkt intressant där ^^ så kan ni alla ge mig ett tips på vad ja ska skriva om? svara i mina kommentarer på mitt inlägg ( ge mig ett tips vad ni vill läsa om? )

2008-09-30 @ 14:24:53
URL: http://iosefin.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Cras

Medgångssupportrar är det värsta jag vet!

2008-09-30 @ 18:24:17
URL: http://hockeymedcras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0