Tröjan!

Idag kom Fotbollsproffsets flickvän med min tröja, Han lovade mig en matchtröja i och med att han köpte mitt Playstation! Den var inte så snygg, men fan jag fick ju den;) Sen har jag ju proffsets autograf! Det kan ju va lite coolt om han skulle bli en kändis framöver;)

Just nu tillbringar han gymnasiestudierna i Helsingborg. Ni kan ju gissa er till vilket lag då:) En ledtråd: Henrik Larsson!

Somnade i eftermiddags och vaknade runt 18 tiden av att telefonen ringde, tog ett jäkla tag innan jag hittade den men det var Martin. Så han kom hit o vi käkade våfflor. Inte fel alls faktiskt :)

Imorgon är det Eksjö Marknad kanske ses där?

På återhörande!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftigt, kul minne! Nja, hinner nog inte till Eksjö idag...

2008-09-10 @ 12:45:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0