Träningsvärk!

Mina axlar känns lite stela idag efter man sprungit runt på Laserdome banan som en dåre igår! En timme där är som en hel workout :D ha ha ha!

Emelie: Klart vi ska köra Laserdome! När kan du och när vill du få spö?;) Inte av mig alltså, jag tar med mig Albin för han är överjävlig på de där :D haha!

ELKJ: Jag har alltid vetat! Bara det att ni måste komma ut för hela världen också ;) ha ha ha


Gick upp vid 9 idag! imponerande faktiskt körde in lillebror till skolan! Sen åkte jag hem och gjorde en "riktig" frukost med stekta ägg, kaffe, macka och Juice! Fina grejer :) Så nu sitter jag i mörkret och kollar på OC! Men jag måste säga att Marissa börjar bli jobbig! Skönt att veta att hon försvinner sen! he he he!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du knarkar OC du ;-)Fast en sådan träningsverk är ju enbart skön, då har man haft kul!

2008-09-17 @ 17:51:50
URL: http://thedevilwear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0