The Offspring!

Det var länge sen jag lyssnade på dom men sedan en vecka tillbaka ungefär så fick jag reda på att dom släppt nytt!! jag menar det händer inte så ofta, senast va typ 03 eller ngt! Så nu den sista veckan har det blivit en hel del offspring! Jag rekommenderar verkligen skivan alltså! Den heter Rise & Fall, Rage & Grace! Finns riktigt guldklimpar på den!

Hittade en skiva med BR på datorn jag glömt bort jag hade! Rare & unreleased, riktigt kul o höra Punk Rock Song på Tyska tex. Finns riktigt bra låtar på den också! Så ni som lyssnar på BR! Ta och fixa hem den om ni inte har den!

På återhörande

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset, då vet jag vad jag ska göra då jag kommer hem! :-D Patetiska gubbar, ja-väldigt!! På gränsen till läskigt...

2008-09-10 @ 12:46:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0